piątek, 19 grudnia 2014

Targowo w Warszawie

Kilka tygodni temu odwiedziliśmy Warszawskie Targi Turystyczne. Wystawiało się tam wiele interesujących krajów, miast i firm. Niektóre ze stanowisk przyciągały uwagę, bo były ciekawie zorganizowane, estetyczne i przyjemne dla oka.


W związku z tym, że targi trwały kilka dni to liczba odwiedzających mogła się rozśrodkować. Były momenty, że gości nie brakowało, ale zdarzało się, że momentami było pustawo.


Wystawców było naprawdę wielu. Mnóstwo egzotycznych krajów, interesujących ludzi. W niektórych miejscach były degustacje regionalnych specjałów jak wina, sery. Osobiście najbardziej rozglądałem się za krajami arabskimi ze względu na moje zainteresowania. Poniżej tylko dwa z wielu, bo był jeszcze Iran, Indonezja, Egipt itp. 



Ciekawa była Japonia. Można było popatrzeć jak się robi origami a także zapisać swoje imię po japońsku  no i zrobić zdjęcie na sztucznym tle :) 



Można było spotkać również chińskie Chengdu, w którym królują misie panda. Szkoda, że nie była żywa :)


Zauważyłem, że ostatnimi czasy popularna staje się Laponia, a może wręcz i modna. Nie zabrakło również jej.


To tylko kilka zdjęć żeby pokazać Wam mniej więcej jak to wyglądało. Z reguły było raczej ciekawie i warto było się tam udać. Ale czasami na niektórych stanowiskach nie prezentowano niczego ciekawego a nawet prezenterzy nie byli zainteresowani gośćmi. Przynajmniej można było potem doczytać sobie różne informacje z folderów, których było bardzo dużo. 




I na koniec znane hasło z  mediów: Incredible India czyli Niesamowite Indie.



Miło nam, że tu zaglądasz. Dziękujemy.

30 komentarzy :

  1. mamy nadzieję, że każdy zdobyty przez Was folder zaowocuje nową podróżniczą przygodą!

    świąteczne pozdrowienia śle cała Msiolandia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś sama na takich targach stałam z tej drugiej strony, teraz jako potencjalny klient jakoś nie bywam, ale atmosfera jest tam zawsze fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takich targach, do Warszawy mi za daleko...a nie wiem, gdzie się takie odbywaja w moich okolicach, bo chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raja w sumie daleko masz. Wydaje mi się, że za bardzo w okolicy na próżno szukać.

      Usuń
    2. Ja też nie byłam :( Może we Wrocławiu będą kiedyś, to się wybiorę :)

      Usuń
    3. We Wrocławiu z tego co wiem to są i mniej więcej w tym samym chyba czasie (październik/listopad) co w Warszawie.

      Usuń
    4. A może Częstochowa lub Łódź? Wiecie coś na ten temat? :)

      Usuń
    5. W Łodzi jest coś takiego fajnego jak "Na styku kultur" - słyszałem o tym, ale nigdy nie byłem. To też są targi.

      Usuń
  4. Szkoda że Warszawa tak daleko i nie ma okazji wzięcia udziału w targach, chętnie zapoznałabym się z materiałami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłyby nas stoiska greckie(o ile były), gdzyz zbieramy informacje na temat Pargi,Lewkady,Corfu i Meterow - to wszystko mamy zamiar zobaczyc w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam materiałów o Grecji, w przeciwnym razie mógłbym podesłać :) Plan macie ambitny.

      Usuń
  6. ojej, ale ciekawe targi! przeszłabym się po nich :) tym bardziej, że do Algierii i Tunezji względnie mi niedaleko, mam sporo połączeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, że z Francji jest w te rejony sporo połączeń. Nic tylko lecieć ! :)

      Usuń
  7. Miałam jechać, ale niestety - obowiązki zatrzymały mnie w domu. A szkoda, byłaby okazja do spotkania. Fajnie, że chociaż dzięki Wam mogę sobie obejrzeć, co było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiliśmy już raz w komentarzu do innego wpisu, aby nie pozostawiać adresu strony. Odwiedzamy komentujących, naprawdę.

      Usuń
  9. Szkoda, że nie wiedziałam o tych targach. Chętnie bym się na nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po wizycie warszawskiej polecalabym wypad na ITB do Berlina w pierwszy weekend marca 2015. Czwartek i piatek to wprawdzie dni dla profesjonalistow, ale sobota i niedziela to dni dla szerokiej publicznosci. Studenci placa 8 euro, normalnie wstep na 1 dzien to 15 € lub 12 jesli kupiony wczesniej na internecie. ITB to jedne z najwazniejszych targow turystycznych na swiecie i jestem pewna, ze wrocicie oczarowani ogromem wyboru.
    No a w listopadzie az sie prosi wypad do Londynu na WTM. W swoim czasie przez kilka lat odwiedzialam sluzbowo i jedne i drugie i zapewniam, ze nawet dla osob spoza branzy sa one okazja do ciekawych spotkan.
    Zaluje tylko zawsze, ze targi warszawskie wypadaly zawsze w terminie, gdy do Polski przyjechac akurat nie moglam, ale to juz czysty przypadek.
    Swoja droga LAponia finska glownie jest modna od lat , a ostatnio Quebec zaczyna byc bardzo konkurencyjnym kierunkiem w zimie :)
    Pozdrowienia przedswiateczne z BRU, z ktorej wybywam jutro nareszcie do domu, by zaraz ruzyc w …rejs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Nie wiem niestety czy będzie możliwość, aby wyskoczyć do Berlina. Ale z pewnością warto. Prędzej już może listopad, bo odleglejszy horyzont czasowy. Fajnie, że już obierasz kierunek - dom. Zazdrościmy tego rejsu :) Udanego urlopu, świąt i wypoczywaj :)

      Usuń
  11. Widzę, że Twoja kolekcja materiałów informacyjnych znacznie się wzbogaciła po tych targach :). Też zawsze znoszę mapy, foldery itp. skąd tylko się da bo nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Postanowiłem wziąć te z Filipin i Malezji, bo jakoś mnie tam niesie :)

      Usuń
  12. Muszę się wybrać na takie targi w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że najbardziej do gustu przypadłyby mi te degustacje :) Strasznie ciekawy pomysł z tymi targami, szkoda że nie odbywają się one np w Wakacje, sama chętnie bym się tam wybrała, bo coś czuję że można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Odbywają się one tylko raz do roku i tylko w Warszawie?
    Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te raz w roku, ale są również targi w Łodzi, chyba we Wrocławiu. Trochę ich jest :) Dziękuję, wzajemnie.

      Usuń
  14. Jeju... byłam chyba ostatnio za bardzo zapracowana i w ogóle się nie zorientowałam, że takie targi miały miejsce w Warszawie. Teraz bardo żałuję bo widzę, że naprawdę interesujące rzeczy... Ale bym popróbowała tych wszystkich specjałów !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na takich targach, ale teraz widzę, że warto. Świetnie przygotowane stoiska i dużo atrakcji. Muszę nadrobić zaległości w tym temacie. Mam nadzieję, że może w moim mieście też zorganizują kiedyś targi turystyczne, oczywiście na mniejszą skalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można udać do jakiegoś bliższego miasta, gdzie takie podobne targi też są :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly