czwartek, 22 sierpnia 2013

Czas płynie

Dopiero co wylądowałem w Kanadzie a już niedługo czas się zbierać. Co prawda przede mną jeszcze kilka dni. Przez cały pobyt pogoda dopisuje i to bardzo. Codziennie jest słonecznie, duszno +30 stopni. Od pogody jednak dużo zależy.

Codziennie gdzieś jeżdżę i zwiedzam. W następnym wpisie kilka zdjęć z miejscowego zoo. Zdążyło się już utrzeć, że popołudniami po całodniowym zwiedzaniu przychodzi czas na zakupy. To co warto kupować, bo jest po prostu taniej to z pewnością ubrania, perfumy. Ja kupiłem już dużo. Myślę, że uda mi się spakować, ale jeśli nawet nie to mogę mieć drugą walizkę.

Dziś kolejny dzień zwiedzania i emocji i zaopatrywania się w pamiątki.



1 komentarz :

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly