czwartek, 18 września 2014

Mapa Polski na 25 - lecie

Kilka dni temu (dokładnie w czasie pobytu w Bydgoszczy i Toruniu) dowiedziałem się z maila, że można zamówić za darmo mapę Polski. Byłem ciekaw o jaką mapę chodzi i czy naprawdę jest to za darmo. 
Nie miałem wątpliwości co do otwarcia maila, bo był wysłany z Kancelarii Premiera - wiele osób już takie otrzymało lub otrzyma. 


To co to za mapa ? Nie jest to zwykła mapa fizyczna, polityczna. To mapa z okazji 25 - lecia wolności Polski. Zawierająca obrazki, interesujące punkty, krótkie historie i tym podobne. 


Po chwili namysłu zdecydowałem się ją zamówić. Myślę, że może być to ciekawa rzecz do przestudiowania , posiadania a także  może znajdzie się na mapie jakieś ciekawe miejsca.

Co trzeba zrobić, aby otrzymać tę mapę i jak to zrobić ? Należy wejść na stronę rządową: https://mapa.premier.gov.pl/ wypełnić pole z danym i kliknąć zamawiam. Zamówienia można składać do 11 listopada. Inne szczegóły możecie sprawdzić w regulaminie. Wysyłka realizowana jest przez Pocztę Polską. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze wskazanej powyżej strony.

Czy chcecie mieć taką mapę czy jest dla  Was zbędna ? 


Miło nam, że tu zaglądasz :) 

15 komentarzy :

  1. jaka fajna! małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jaka będzie w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może faktycznie warto się w taka mapę zaopatrzyć, bo niestety, patrząc na aktualną sytuację polityczną Europy Wschodniej, kto wie, jak długo Polska będzie cieszyć się wolnością?? :(((
    Aż zaczęłam się zastanawiać, czemu taka mapa akurat teraz jest do zakupienia i to z kancelarii premiera?
    Choć moze wyolbrzymiam, może z okazji 25-lecia odzyskania wolności...?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mapa jest darmowa do zamówienia. Myślę, że po prostu z okazji 25- lecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info :) Wygląda tak ładnie, że pomyślałam, że nie szkodzi mi zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja zamówiłam! teraz pozostaje tylko czekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto. Zastanawiam się tylko, kiedy będzie realizowana wysyłka. W regulaminie nie mogłem doczytać o tym.

      Usuń
  7. Zamówiłam pierwszego dnia, jeszcze ni ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, dostaliście już mapy? Ja też zamówiłam pierwszego dnia, a w skrzynce ciągle nic...

      Usuń
    2. Ani widu,ani słychu. Nie zamawiałem w pierwszym dniu, jednak mimo to do dziś nie otrzymałem. W regulaminie była informacja, że zamawianie trwa... do listopada ? Pomyślałem więc, że może wysyłka będzie realizowana po zakończeniu programu.

      Usuń
  8. Ubezpieczenie podróży ogarniacie? Ja od jakiegoś czasu zawsze, nie jest to wcale nic drogiego przecież, warto to wrzucić w koszty. Tak ubezpieczenia kartuzy będą pomocne w znalezieniu dobrej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly