sobota, 28 września 2013

Zmiany, zmiany

Jesień nadeszła już na dobre i pewnie pozostanie z nami na długo. Jest coraz chłodniej, dni są krótsze. Nie jest już tak przyjemnie jak choćby w połowie sierpnia, kiedy to jeszcze temperatury raczej rozpieszczały. Na szczęście niedawno byłem w Mediolanie gdzie było słonecznie i ciepło. Była to też przerwa od chłodu. Oczywiście wpis dotyczący mojego ostatniego celu podróży już niedługo. 

Jednak lato do dla mnie najprzyjemniejsza pora roku i czas, w którym odpoczywam.
Wkrótce też wszystko wróci do normy i zacznie się pewna codzienność. Chodzi mi o codzienność moich zajęć przez co też już nie będę miał tyle czasu ile bym chciał.

Jesienią najbardziej lubię wypełniać czas wolny wypadami do lasu. Tam ładuję swoje akumulatory. O tej porze roku zupełnie różni się od tego wiosną czy latem. Nie słychać już śpiewu ptaków, jest cicho. Zazwyczaj też jest rześko z uwagi na nie wysokie temperatury. Czasem też wybieram się na grzyby. 

Mimo tego jesień to dla mnie  ten czas, kiedy jestem mniej aktywny. Cenie sobie chwilę z dobrą książką i ciepłą herbatą, dobrym filmem również nie pogardzę.

A jak Wy lubicie spędzać wolny czas w jesienne dni ? 

Nadszedł też czas zmian na blogu, gdyż dawno ich nie było :) . Jak widzicie nastąpiło małe odświeżenie szablonu, tła. Mamy nadzieje, że Wam to zbytnio nie będzie przeszkadzać a może nawet się spodoba :) 


Zapraszamy do regularnego odwiedzania, obserwowania i komentowania. 

Pozdrawiamy T&M 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly