czwartek, 20 marca 2014

Zakończenie konkursu

Wczoraj zakończył się termin nadsyłania odpowiedzi konkursowych. Ogłoszony przez nas konkurs nie miał żadnego odzewu oprócz mnóstwa odsłon. W związku z tym rozumiemy,że pytania były za trudne a nagrody nieatrakcyjne lub też przeciwnie. Pytania były aż tak łatwe, że niewarte udzielania na nie odpowiedzi lub też konkurs sam w sobie był mało atrakcyjny stąd brak zainteresowania. Niemniej jednak skoro pytania zostały postawione to jako organizatorzy powinniśmy wskazać prawidłowe odpowiedzi. 

1.  Polska wersja "National Geographic" ukazuje się od 1999 roku a redaktorem naczelnym jest Martyna Wojciechowska. 

2. Najnowocześniejszym odrzutowcem świata, który służy w LOT jest Boeing 787 Dreamliner. Na swój pokład może zabrać 252 pasażerów w 3 klasach. 

3. Najodleglejszym krajem, o którym mogliście przeczytać na tym blogu są Filipiny. 

4. Należało wykazać się własną twórczością. 

3 komentarze :

  1. O kurcze, przykro mi, że nie wyszło z konkursem... ja, przyznam się szczerze, przegapiłam ogólnie. Ale pytania były trudne. Wiadomo, można by wyszukać, ale od strzału bym nie wiedziała :) Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie lepiej!


    P.S. :) kawę poza domem piłyśmy :) do kina Mama jakoś nie chce chodzić :) w niedzielę wybieramy się do Białki Tatrzańskiej wygrzać w termach :) dzięki za podpowiedzi :) z męskiej strony to ujmujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze raz ja :)

      Byłeś w Tatralandii?? Mnie się jakoś bardziej podobało w Białce :) Byłam raz tam i raz tam :)
      A stereotypy? Owszem, brzmisz jakbyś troszkę łamał :)

      Usuń
    2. Tak byłem właśnie w tym miejscu ;) Nie mam porównania do Białki, bo byłem tylko tam.

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly