sobota, 26 lipca 2014

T&M podróżniczo i Miś Podróżnik

Kilka dni temu do skrzynki pocztowej T&M podróżniczo dotarł Podróżnik. Czas wyjaśnić o co chodzi. 

Miś Podróżnik - bo tak się nazywa, przybył z krainy Mulinowych Misi. Za co po raz kolejny i pewnie nie ostatni dziękujemy. Miś przybył może z dość odległego miejsca, ale niezwykle szybko. Przyjechał bez żadnej opłaty imigracyjnej, za darmo.


Jest nieduży, ale zapewne ciekawy świata. Posiada mały i skórzany plecaczek. Czeka na być może jakąś podróż.


 Z pewnością jednak czeka też na to, aby z jakiegoś miejsca, które odwiedzimy- Mulinowe Misie otrzymały  pocztówkę. Taką zagraniczną, ale może też krajową. Zapewniamy, że otrzymają i to może już wkrótce... . 



Bardzo nam miło, że jesteście z nami. Udanego kolejnego weekendu wakacyjnego.  Dziękujemy, że zaglądacie.

14 komentarzy :

  1. jaki fajny ten mulinowy misiurek ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podróżuję z miśkiem, większym ale już wielokrotnie pytano o dziecko :) a on mój.

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego podróżowania z Misiem Podróżnikiem! niech jego plecak szybko wypełni się wspomnieniami z podróży.

    pozdrawiamy z Misiolandii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja to mam nadzieję, że ten Misiulek to z Wami będzie podróżował na koniec i do końca świata! ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale faaaaajny Wasz Miś Podróżnik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba go gdzieś prędko zabrać na wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu wspaniałych podróży dla Misia Podróżnika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny Misiek! Pewnie już czeka na jakąś podróż ;)
    http://voyage-avis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzamy strony komentujących więc nie ma potrzeby po raz kolejny podawania adresu strony.

      Usuń
  9. fajny z tym plecaczkiem :D ja zaczęłam właśnie 'szaleństwo" na postcrossingu, tak mi się skojarzyło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie postcrossingiem, przeczytam o tym więcej.

      Usuń
  10. Już się z nim spotkałam. Urokliwy towarzysz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz, zapraszamy do obserwowania. Jeżeli komentujesz jako "Anonimowy" podpisz się proszę, żebym wiedział jak mam do Ciebie się zwracać. Jednocześnie informujemy, że odwiedzamy komentujących. Nie ma potrzeby zostawiania adresu strony.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly